شکستن حصر بی تفاوتی و تربیت انقلابی

بسم الله الرحمن الرحیم

ای عزیزان من ! ما کسی را که نسبت به انقلاب مقدس اسلامی و سر نوشت مسلمانان بی تفاوت است و احساس مسئولیتی نسبت به آن ندارد متخلق به اخلاق الهی نمی دانیم ، چراکه اهتمام به امور مسلمین که مهترین و برترین جلوه خدمت به خلق خدا می باشد، از راهگشا ترین امور در سیرالی الله می‌باشد و همواره مورد توصیه انبیا و اولیای الهی علیهم السلام و اساتید اهل معرفت بوده است .

 

هنوز فراموش نکرده ام که سیدنا الاستاد فقیه عارف مرحوم آیت الله سید عبد الله جعفری تهرانی قدس سره هر شب به جز چند مورد،حتی در اوج بیماری ،حضورا یا تلفنی اتفاقات جهان اسلام از جمله اتفاقات کشور عزیزمان را می پرسیدند و تحلیل می نمودند.

هنوز به یاد دارم که شیخنا الاستاد فقیه عارف مرحوم آیت الله پهلوانی قدس سره هر بار که خدمتش میرسیدم طوری از مسائل نظام اسلامی و اتفاقات در آن سخن میگفتند که بهت زده می شدم که این مرد که نوعا در خانه است چگونه دسترسی به این اخبار پیدا کرده است.

در چند روز قبل از ارتحالشان پس اتمام جلسه سلوکی شان در حالی که بنده و چند نفری هنوز در محضرشان بودیم و مشغول خوردن چایی بودیم، فرمودند اگر کسی در رابطه با آقای خامنه ای حرفی زد به دهانش بزنید ،من این مرد را از جوانی اش می شناسم ،از اول پاک بوده است.

پس ای عزیزان من ! بایدبکوشیم که هم انقلابی تربیت شویم و هم انقلابی عمل کنیم و هم انقلابی بمانیم و هم انقلابی تربیت نماییم.، که اگر چنین نبودیم ،رسالت خود را درست پیاده نکرده ایم.

ممکن است شما دوست داشته باشید